Az online jelenlét elengedhetetlen része annak, hogy egy vállalkozás hosszútávon is működőképes legyen. A folyamatosan változó webes környezetben azonban a szakértelem és a naprakész tudás megszerzése időt és energiát vesz igénybe. A cégvezetés és a hozzátartozó teendők mellett korántsem biztos, hogy erre van kapacitás. Mi a megoldás? Érdemes egy marketinges szakembert felvenni? Vagy inkább online marketing ügynökséggel javasolt együttműködni? Mutatjuk a lehetőségeket!
Költséghatékonyabb külsős céget megbízni
Gondolkodtál már azon, milyen költségvonzattal járna egy online marketingest alkalmazni? A szakképzettségtől függően még korántsem biztos, hogy minden szükséges területen otthonosan mozog, pedig az online jelenlét a programozástól kezdve a szövegíráson keresztül a SEO világáig sokféle ágazatot magában foglal.
Nem mindegy, mire fordítod az energiáid
Magad intéznéd a blogolást? A már önmagában egyszemélyes munkaerőt igénylő feladatot akár profi cégre is bízhatod, ahol célirányosan az elérni kívántakat szem előtt tartva történik a szöveges tartalmak megalkotása. Az idő és az energia megfelelő felhasználása nagymértékben befolyásolja azt, hogy sikerül-e az elérni kívántakat megvalósítani. Egy online marketing ügynökség képes levenni a válladról azokat a terheket, amelyekkel talán egyébként sem szívesen foglalkoznál. Például a Dog and Pony online marketing ügynökség már rengeteg hasonló projektet vállalt.
Kreatív szemlélet
Nem ritka, hogy bár az alapkoncepció megvan, de szükséged van a friss tudásra és szellemiségre ahhoz, hogy kiemelkedj a konkurensek közül. Mi az, amiben többet, mást tudsz nyújtani náluk? Bízd ezt olyan csapatra, akik nap mint nap kreatív feladatokat végeznek, és tudják, miként közelítsenek a témához!
Naprakész tudás
PPC, Google Ads, hírlevél rendszer felépítés, kampányok szervezése és lebonyolítása – Mindez többirányú szakértelmet és naprakész ismereteket követel meg. Nem véletlen, hogy az igazán jó marketing ügynökségeknél mindenki azt adja a csapat munkájához, amiben a legjobb.
PR és közösségi jelenlét
A PR cikkek megjelenítése aktívan hozzájárulhat ahhoz, hogy céges image és a róla kialakított kép a kívánt irányba mozduljon. A közösségi médiában való jelenlét, a hirdetések és tartalmak egyaránt befolyásolják, hogy a kínált termékek, szolgáltatások elérnek-e a célcsoport tagjaihoz.